Ordu'ya Nostaljik Tramvay Müjdesi

Ordu Büyükşehir Belediye Meclisi 1. Olağanüstü Toplantısı’nı gerçekleştirdi. Büyükşehir Belediyesi Başkan Vekili Aşkın Baş’ın başkanlığında gerçekleştirilen toplantıda gündem maddeleri görüşüldü. Mecliste şehrin turizmine katkı sağlayacak Ordu Sahil Yolu Nostaljik Tramvayı Projesi’nin müjdesi verilirken Büyükşehir Belediyesi tarafından hazırlanan Ordu Şehir Hastanesi Trafik Planlama Çalışması hakkında da bilgilendirmelerde bulunuldu.

Ordu'ya Nostaljik Tramvay Müjdesi
22 Haziran 2026 - 18:51
Nostaljik Tramvay Projesi ile ilgili söz alan Büyükşehir Belediyesi Ulaşım Planlama Danışmanı İnşaat Yüksek Mühendisi Bekir Ilıcalı şu bilgileri verdi:

“Ulaşım mastar planımızın bir parçası olan ve kentin önemli merkezlerinden birini teşkil eden sahil yolumuzda tramvay yapılmasına ilişkin bir çalışmamız var. Hem sahildeki trafiğin yönetilmesi hem de şehrin diğer turizm yatırımları ile birleştirilmesi amaçlanmaktadır. Stadyum ve liman arasında olacak. 6 km’lik bir proje olacak.”

Olağanüstü meclis toplantısının önemli gündem maddelerinden bir tanesi de açılışı için gün sayılan Ordu Şehir Hastanesinin ulaşım alt yapısı düzenlemelerini içeren madde oldu. Konu ile ilgili Büyükşehir Belediyesi Ulaşım Planlama Danışmanı İnşaat Yüksek Mühendisi Bekir Ilıcalı detaylı sunum yaptı.

Gerçek trafik verileri dikkate alınarak hazırlanan düzenlemeler kapsamında Şehir Hastanesine ulaşımın kolaylaşması ve trafik yoğunluğunun azalması sağlanacak.

Bir Sonraki Toplantı Akkuş’ta

Öte yandan 5 gündem maddesinin görüşüldüğü toplantıda 3 gündem maddesi kabul edilirken, 2 gündem maddesi komisyona havale edildi. Büyükşehir Belediye Meclisi bir sonraki toplantısını 9 Temmuz Perşembe saat 14.00’te Akkuş ilçesinde gerçekleştirecek.
 

FACEBOOK YORUMLAR

YORUMLAR

  • 0 Yorum