Çambaşı Yolu'nda 180 Milyonluk Bütçe 800 Milyona Çıktı!
MÜSİAD Ordu Şube Başkanı Güray Aksoy'un kısa bir süre önce kamuoyu gündemine taşıdığı ve çözümü için çağrıda bulunduğu Kabadüz-Çambaşı Yolu ile ilgili şehrin sabırsızlıkla beklediği bütçe artışı Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı tarafından sağlandı.
Başkan Aksoy’un "Yılın sadece 4-5 ayı çalışılabilen bu yolun, çetin iklim koşulları da gözetilerek acilen ek ödeneklerle bir an önce tamamlanması ve Ordu turizminin önünün açılması" yönündeki çağrısının ardından bütçe artışının gelmesi memnuniyetle karşılandı.
Başkan Aksoy, Önceki Dönem Milli Eğitim Bakanı ve AK Parti Ordu Milletvekili Prof. Dr. Mahmut Özer ile Kabadüz Belediye Başkanı Yener Kaya’nın Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı nezdindeki yoğun ve kararlı takipleri neticesinde; Kabadüz-Çambaşı yolu için 2026 yılına ayrılan 180 milyon liralık ödenek, 800 milyon liraya yükseltildiğini belirtti.
Başkan Aksoy konuyla ilgili şunları söyledi;
“Şehrimizin ulaşım altyapısına can suyu olacak bu bütçe artışını sağlayan Ulaştırma ve Altyapı Bakanımız Sayın Abdülkadir Uraloğlu’na, süreci bizzat takip eden Milletvekilimiz Sayın Prof. Dr. Mahmut Özer’e, Kabadüz Belediye Başkanımız Sayın Yener Kaya’ya ve Karayolları 7. Bölge Müdürümüz Sayın Serdar Ateş’e teşekkür ederiz.
MÜSİAD Ordu olarak, şehrimizin ekonomik ve sosyal yapısını güçlendirecek tüm projelerin takipçisi ve destekçisi olmaya devam edeceğiz.”