Vali Erol, Öğrencilerin Karne Heyecanını Paylaştı
Ordu Valisi Muammer Erol, 2025-2026 eğitim-öğretim yılının sona ermesi dolayısıyla düzenlenen karne dağıtım törenine katıldı.
26 Haziran 2026 - 12:05
Altınordu Hamdullah Suphi Tanrıöver Ortaokulunda düzenlenen karne dağıtım programına, Vali Muammer Erol’un yanı sıra Ordu Büyükşehir Belediye Başkan Vekili Aşkın Baş, Altınordu Kaymakamı İsmail Hakkı Ertaş, İl Emniyet Müdürü Ahmet Acar, Altınordu Belediye Başkanı Ulaş Tepe, İl Milli Eğitim Müdürü Mehmet Fatih Vargeloğlu, Altınordu İlçe Milli Eğitim Müdürü Ahmet Erkuvum, Okul Müdürü Özer Yarar, öğretmenler, öğrenciler ve veliler katıldı.
Karne dağıtım töreninde öğrencileri yalnız bırakmayarak karne sevincine ortak olan Vali Muammer Erol, 5/A, 5/B, sınıflarına giderek, minik öğrencilere karnelerini verdi ve tatili iyi değerlendirmelerini, bol bol kitap okumalarını tavsiye etti.
İl Milli Eğitim Müdürü Mehmet Fatih Vargeloğlu yaptığı açıklamada, “Ordu’da 572 okulumuzda, yaklaşık 123.000 öğrencimiz ve 11.300 öğretmenimiz karne tatiline girdi. 8 Eylül 2025'te başlayan eğitim öğretim yılımız bugün itibariyle Sayın Valimiz ve değerli protokolün katılımıyla çocuklarımıza karnelerini teslim ettik. Bu süreçte Sayın Valimize destekleri için ve bütün belediyelerimize, emniyetimize, jandarmamıza katkı sunan, eğitime destek veren herkese çok teşekkür ediyor, öğrencilerimize iyi bir tatil diliyoruz.” dedi.
Tatil döneminde öğrencilere ve velilere de tavsiyelerde bulunan. Vargeloğlu, “Ailelerimize de çok teşekkür ediyorum. Bu süreçte öğrencilerimizin hem maddi hem manevi olarak yanında oldular. Öğretmenlerimize de iyi tatiller diliyorum. Ailelerimize de çocuklarıyla beraber dinlenecekleri, kaliteli vakit geçirecekleri bir tatil diliyorum. Öğrencilerimize yine her zaman tavsiye ettiğimiz gibi kitap okumalarını, çok güzel bir şekilde dinlenip seneye hazır gelmelerini bekliyoruz. iyi tatiller.” şeklinde konuştu.
Karne dağıtım töreninde öğrencileri yalnız bırakmayarak karne sevincine ortak olan Vali Muammer Erol, 5/A, 5/B, sınıflarına giderek, minik öğrencilere karnelerini verdi ve tatili iyi değerlendirmelerini, bol bol kitap okumalarını tavsiye etti.
İl Milli Eğitim Müdürü Mehmet Fatih Vargeloğlu yaptığı açıklamada, “Ordu’da 572 okulumuzda, yaklaşık 123.000 öğrencimiz ve 11.300 öğretmenimiz karne tatiline girdi. 8 Eylül 2025'te başlayan eğitim öğretim yılımız bugün itibariyle Sayın Valimiz ve değerli protokolün katılımıyla çocuklarımıza karnelerini teslim ettik. Bu süreçte Sayın Valimize destekleri için ve bütün belediyelerimize, emniyetimize, jandarmamıza katkı sunan, eğitime destek veren herkese çok teşekkür ediyor, öğrencilerimize iyi bir tatil diliyoruz.” dedi.
Tatil döneminde öğrencilere ve velilere de tavsiyelerde bulunan. Vargeloğlu, “Ailelerimize de çok teşekkür ediyorum. Bu süreçte öğrencilerimizin hem maddi hem manevi olarak yanında oldular. Öğretmenlerimize de iyi tatiller diliyorum. Ailelerimize de çocuklarıyla beraber dinlenecekleri, kaliteli vakit geçirecekleri bir tatil diliyorum. Öğrencilerimize yine her zaman tavsiye ettiğimiz gibi kitap okumalarını, çok güzel bir şekilde dinlenip seneye hazır gelmelerini bekliyoruz. iyi tatiller.” şeklinde konuştu.






FACEBOOK YORUMLAR